Dagens i-lands problem...

Min lår bränns sönder när jag sätter mig i bilen... Nackdelen med skinnsäten :(

Annar så. Jo dagen har varit riktigt bra. Körde gärnet på gymmet idag. Tur att man är envis. Annars hade man aldrig orkat. Såg säkert ut som om jag höll på att dö mestadels utav passet. Men men, vill man vara fin får man lida pin, eller?

Sedan la jag mig på baksidan här hemma och solade lite igen. Så skönt i värmen. Somnar alltid, och vaknar upp med känslan att man smälter ;) Tyvärr kommer det nog vara lite sämre väder imorgon, så det blir nog inte så mkt solande då :( Suck.. Hoppas att det blir bra på lördag istället!

Max har för övrigt varit duktig idag och hållt sig på tomten. Har hållt ett extra öga på honom. Samt att de fick vara inne under tiden jag var i skolan och på gymmet.

Efter att jag hämtade Alexander, var 20 min försenad, dessa service killar, suck... Så slappade vi ute på verandan. Båda satt och läste. Mkt trevligt. Slapp även att laga mat idag. Vi åt ute istället. Sååå gott! Angel hair pasta with shrimps! Yummy! Älskar räkorna i detta land, så stora och goda! Samt ett gott vin till :P

Ne nu ska jag ta och sminka av mig och sedan inta sängläge! Imorgon är det fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0