Gårdagen

Igår bestämde sig Alexander för att vara sjuk :( Men Teresa sa att hon kunde vara hemma med honom så jag kunde gå till skolan. Men innan dess så passade jag på att sticka iväg till gymmet och ta ett pass. Riktigt skönt att träna på morgonen. Det ska jag börja med så fort skolan är slut (om tre veckor!!!!)

Efter skolan så stack jag hem och bytte av Teresa. Alexander och jag tog en promenad med hundarna och fick lite frisk luft. Så skönt ute nu. Precis som sommar! Alla träden är gröna och vissa buskar blommar i sådanna otroliga härliga färger! Sedan spelade vi lite fotboll. Läste lite och målade ägg. Alla här åker bort över påsken så jag försökte ha lite påskigt med Alexander igår istället :D

Sedan gjorde vi inte så mkt. Alexander fick i uppdrag att städa sitt rum, men av någon konstig andlening så ser det alltid stökigare ut när han säger att han är klar? Som till exempel igår när jag bad honom att rensa på sitt lilla bord. Ja bordet var jätte fint och allt, men av någon anledning så var det desto stökigare på golvet...?

Idag mår han bättre och är i skolan. Så det blir en vanlig tisdag idag. Med skola, gym, läxläsning med Alexander och sedan piano. Får se vad det blir till middag, om det blir jag som lagar eller om vi äter ute.

Ne nu ska jag byta om och göra mig reddo för att dra till skolan!


Våra fina påskägg :D


Kommentarer
Postat av: Mammi

Fiiiiiiiiiiina!!!

2011-04-19 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0