Home alone

Så var man ensam hemma! Familjen åkte härifrån runt halv fyra i eftermiddags och kommer inte hem förrens på måndag! Rätt så skönt att få ha hela huset för sig själv!

Efter att de åkte, tog jag hundarna på en andra promenad för dagen i det sköna vädret. Sedan ha jag försökt att lägga klart mitt 1000-bitars pussel och jag kan slå vad om att det saknas bitar! Blir toookig! Gav upp för ett tag och la mig i badet med en People-tidning. Mkt trevligare! Nere i köket väntar mitt vin, mina jordgubbar och lite brie-ost. Kan inte starta ledigheten på ett bättre sätt! Är även Grey's på TV ikväll!

Har tänkt att bara ta det lugnt denna helg och bara njuta och slappa. Dock måste jag skriva klart min tyska presentation, som jag för övrigt inte ens har börjat med :( Varför ska jag alltid skuta upp allt till sista minuten? Måste bli bättre på det! Imorgon ska det ju bli lite sämre väder så så kanske man kan ta arslet ur vagnen och börja skriva arbetet, vet ju vad jag ska skriva och så, men allt ska ju vara på tyska, vilket gör saker och ting jobbigare :( SUCK!

Ne vin var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0