JAG ÄR KÄR! <3

Typ, haha eller inte... Satt och tittade på filmen om hur prins William och Kate möttes (älskar att USA gör filmer om ALLT!) Med Juliana och Kathleen igår. Och jäklar vad fint det var. Men jag kanske blev mer kär i skådespelaren än prinsen själv :P Sedan blev det inte bättre att vi tittade på PS. I love you efteråt med Gerard Butler. Suck och stön är det jag säger!

Gårdagen var en riktigt härlig dag. Låg och slappade ute i solen och njöt. Sedan dök Ulrika och Daniel upp helt oväntat med glass :D Uppskattades! Trevligt med lite sällskap. Sedan var de tvugna att åka för att Ulrika skulle hem och jobba. Var ensam ett tag tills Juliana dök upp. Vi forsatte att slappa och sitta ute i det fina vädret. Även Kathleen dök upp på kvällen. Vi satt som sagt och tittade på Tv och pratade och hade trevlig och åt godsaker.

Kvällen/natten var desto värre. Vaknade upp vid 1-tiden av att jag hade världens magvärk. Så det var där mina löprundor till toaletten började. Besökte min käre vän ett antal ggr.
Hade tänkt att träna imorse, men med tanke på hur min natt var så tyckte jag inte att det verkade som en bra idé.
Mötte upp Alexander och hans pappa för lite lunch runt 12. Tog en soppa, tänkte att det skulle vara snällt mot magen. Gick hur bra som helst att äta den, och gott var det.
Men min mage höll inte riktigt med om det när vi kom hem. Så in på toa igen...

Nu har jag bara legat i sängen resten av dagen och tittat på film och slappat. Har fått i mig lite saltakex, och de har jag faktiskt fått behålla, TJOHO!

Hoppas att jag mår mkt bättre imrgon igen! Hatar att känna sig klen och dålig!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0