Snurri snurr

Det går runt runt runt i mitt huvud. Önskar att jag var som Professor Dumbeldor i Harry Potter, där han drar ut sina tankar/funderingar/minnen och lägger undan dem ett tag. Vore inte helt fel att kunna göra.

Annars så har dagen rullat på, var på gymmet imorse, igen, tränade med min PT, fick reda på att hon ska sluta :( Hon ska flytta till västkusten, inte roligt! Tog hundarna efteråt på en promenad.

Åkte och hämtade upp maten som vi beställt på Country cluben och åkte sedan och hämtade upp Teresa, sen iväg till Alexanders skola. De skulle få "hot lunch" idag. Så det var 4 olika mammor som hade med sig mat, vi hade med oss old fashion green beans och apple cobbler med cream. De andra hade kycklingklubbor, cornmuffins, potatismos och glass.
De har haft Colonial tema i skolan, istort sätt som pilgrimer, så alla barnen var utklädda :D Så söta så! Och maten var riktigt god!

Åkte hem och slappade i solen efteråt, Skypade med mamsen oxå! Saknar min lilla mamma <3

Sedan mötte jag upp Alexander och Nelson på Starbucks, mamma fick följa med i telefonen och se vägen dit :P mkt trevligt hade jag som vanligt. Sedan iväg och göra lite inhandlingar av diverse saker. Hem och städa lite snabbt och plocka undan. Och nu sitter jag här och slappar!

Ikväll blir det en slapp dag tror jag. Har ingen lust att göra någe direkt, bara en skön och slapp hemma kväll. Förhoppningsvis med ett glas vin och en bra film :P

Alexander fick ett liten kakleverans igår av sin pappa, skulle igentligen ha kommit förra veckan när han var klar med alla prov, men den som väntar på någe gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0