Sorry Lorry!

Vet att jag är lite dålig på att uppdatera på helgerna. Men jag har haft fullt upp denna helg. Hade knappt ngn ledig stund i fredags. Var så duktig så jag jag knappt hann andas :P Haha nä inte riktigt så kanske, men jag var på gymmet och tränade gärnet med min PT, var ute och gick med hundarna, dammsög hela huset och dammtorkade golven på nedervåningen, städade i köket och skurade rent i hundarnas rum, tvättade, handlade, planterade blommor, bakade 4 olika sorters bullar, var på posten, hämtade Alexander och busa med honom. Sedan på kvällen stax jag och Ulrika till Daniel för tacos och film kväll :P

På lördagen blev det shopping för mig och Ulrika, vi åkte till Crabtree, ett annat shoppingmall. Handlade lite på H&M och forever21, så nu har man snygg bikini och snygga shorts, som jag för övrigt redan har använt :P
Sedan på kvällen så blev det utgång. Dock inte till det bästa stället kanske. Känndes som rena rama köttmarknaden! Men så går det när man är snäll och vill gå ut med sin icke 21 åriga kompis ;)

Söndagen blev rätt så slapp. Efter en riktigt god frukost/lunch på Crackel barrel så intog jag och Ulrika våra bikinis och la oss på gräsmattan utanför hos Daniel för att bara slappa i solen, NAJS!
Sedan lagade vi middag till honom, stekt fisk med kokt potatis och mimosa-röra. Sedan fruktgratäng med glass till efterrätt :D mumsfilibabba! Blev även en liten film efter det :D

Men gud så glad jag var att få sova i min egna säng efter en helg på ett golv/soffa.

Idag har det varit en vanlig vardag. Skola och gym. Passade även på att sola lite på eftermiddan innan jag hämta Alexander. Kunde ju inte motstå, 27 grader och inte ett moln på himlen!

Sen nu på kvällen så har jag druckit lite vin med mina värdföräldar. Gått en härlig promenad med dem och hundarna och nu sitter jag här och slappar.

Ska snart hoppa isäng. Vill soooova länge inatt :P


Mina fina bullar :D
Kanel-,kardemumma-,blåbärs-, och nutellabullar!


Trion innan utgång (och shots...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0