Tisdag

Hallå hallå i stugan!

Idag har det varit en rätt så dag om man jämför med de två innan.. Magen har inte strulat allt för mkt idag. Fått behålla all min mat! Inte för att det har varit så mkt. Men jag har fortfarande lite krämpor. De kommer och går precis som de behagar.

Idag var det första dagen i skolan för våra presentationer, och ärligt talat så blev jag lite besviken på deras presentationer. Om alla presenterar på samma sätt så kommer jag att överglänsa alla! Vilket i säg inte vore så tokigt. Men man vill ju gärna höra på lite roliga saker, så man håller sig vaken.

Skippade gymmet idag. Tänkte ge magen lite tid på sig att återhämta sig. Vill dock till gymmet, så jag hoppas att magen kommer iordning snart!
Passade på att göra klart de sista delarna på projektet, eftersom det inte blev mkt gjort igår. Men nu är det mesta klart iaf. Blir nog en finslipning imorgon :D

Ne nu ska jag sova och få min skönhetssömn så man ser pigg och fräch ut imorgon när man ska presentera!


Första plakatet


Andra plakatet


Min egna variation av boken Hans och Greta


Mitt fina lilla pepparkakshus :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0