torsdag

Idag har det varit en bra dag :D Började som vanligt med att köra Alexander till skolan, sedan hem och motionera hundarna, skola för mig, sedan gymmet, unnade mig även ett härligt bad efteråt :P Sedan åkte jag och plocka upp Alexander.

Vi lyxade till och drog till med en fika på Starbucks, efter det åkte vi tillbaka till skolan för att titta på Maggies fotbollsmatc, dock spelade hon inget denna match :( Lite tråkigt, men det var skoj att titt apå iaf, och de vann! efter det var det international family night på Alexanders skola. Man fick gå runt i olika klassrum och lära sig om andra länders olika kulturer. riktigt roligt var det faktiskt. Sedan bjöd de även på middag :D

Hade ett litet samtal idag med min värdmamma oxå. Lite disskution om lite olika saker, och lite olika besluts tog. Kommer nog bli bra i slutändan. Känns lite konstigt nu, men jag är nöjd iaf!

imorgon är det FREDAG! ska bli skönt. Förmodligen blir det utgång på lördag! SKOJ!

Ne nu är det dags för Grey's, spännande avsnitt idag :P who will survive???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0