God morgon!

Igår blev jag väckt av väckarklockan vid halv 9... Suck och stön, ingen sovmorgon där inte... Satte mig i bilen vid 9 och åkte och hämtade upp Julia för att sedan åka hem igen och vänta på Theresa och hennes kompis. Sedan drog vi vidare till Greensboro och Wet n Wild! En vattenpark med massor av roliga vattenrushkanor! Woho!
Vi började lite lätt med våg-poolen, rätt så rolig, men vågorna kom med alldeles för stort mellanrum :( Sen blev det en stor "vanlig" rushkana! Jäklar vilken fart man fick i den, så det sa bara krach boom när man landade och där fick jag skit ont i öronen, bra start...

Men men kul hade vi! Provade på en hel del olika attraktioner, tyvärr var vi ju inte de ända som var där...Så man fick stå i kö i nästan 30 minuter till varje sak. Drygt, men värt det! (på vissa iaf...)

Var kvar där tills runt 5 tiden, då var det dags att åka hemmåt igen. Hade Alexander igår kväll, eftersom mina värd-föräldrar skulle ut på middag på kvällen. Så direkt när jag kom hem, stack jag och Julia iväg och handlade alla saker inför kvällen. Sedan hem och börja laga all mat. Maggie kom och hjälpte till i köket och när vi i stort sätt var klara kom Theresa och hennes kompis. Blev tacos till middag! Var ett tag sedan man åt det!
Satt och åt och pratade en massa, sedan fick de äran att duka av bordet undertiden jag gick och nattade Alexander.

Sedan blev det mera snack och Madde kom även över. Kommer sakna henne, hon åker tillbaka till Sverige nu på måndag :( gillas INTE! Runt 10-11 tiden blev det även lite efterrätt, glass och alla möjliga tilltugg :D Gott iaf!

Däckade i sängen någon gång efter 12. Och nu hade jag tänkt att jag ska försöka plugga lite och sedan ska jag möta upp Theresa och hennes kompis för lite frukost! Och i eftermiddag ska vi ut och rida! Tjoho!


Wohoooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0