Mera sushi!

Igår mötte jag upp Theresa och hennes kompis för att äta sushi. Vet att jag åt det nyss, men det är ju så gott! Och billigt för den delen oxå! Två riktigt bra kombinationer!
Efteråt så begav vi oss till ett nytt yoghurt-glass ställe. Där man får servera sig själv och så väger de det i slutet och så får man betala. Mmmm smaskens!

Annars så var dagen helt ok, Alexander hade en play-date efter cotillion så han och hans kompis lekte och sprang runt här på eftermiddagen. Jag passade på att skypa lite med mamma och syster, saknar er! <3
Sedan när det var dags för Alexanders kompis att gå så bad jag honom att städa sitt rum, tror jag var inne och sa till honom flera gånger under en timma... Till slut sa jag att om han inte har städat undan innom 5 minuter så slänger jag allt som ligger på golvet. Och vips så var rummet städat på 3 minuter... Vet vad jag ska hota med i framtiden :P

Idag har Alexander garduation från cotillion, vet inte riktigt vad vi ska hitta på efteråt, men det visar sig. Resten av dagen/kvällen är än så länge oplanerad, men jag hoppas att det blir ändring på det :D


Mmm nam nam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0