Så där ja

Då var vi nästan igång med det nya läsåret då. Var på Alexanders skola idag och mötte hans nya lärare och alla föräldrar som jag måste lära känna. Kan ju säga att det var betydligt lättare denna gång än förra året... Först så är man lite säkrare på sin engelska och sedan så var det en hel del mammor som man redan kände igen och flera som kände igen mig :D Så det gick så bra så.

Efter att vi vart och spanat in det nya klassrummet och allt annat som hör till så åkte vi hem igen. Zack, Alexanders kompis kom över idag igen och de lekte för fullt uppe i lekrummet, så jag passade på att smita undan ett tag och läsa lite i min superroliga skolbok :P Inte klar med kapitlet än, så ska ta och sätta mig ner och läsa det sista när jag är klar med detta inlägg. Behöver dock inte köra Alexander till skolan imorgon, så jag har även lite tid innan lektionen börjar att bli klar.

Ska även träna med min tränare för första gången på 1 månad imorgon. Kommer bli skoj men samtidigt inte. Har inte tränat på EN MÅNAD nu... Har nog tappat en del, men förhoppningsvis så tar jag upp det snabbt igen! Har även börjat planera ett litet tränings-schema nu oxå, så håll tummarna att mina ben inte pajar igen!

Och sist men inte minst, GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA MAMMA SOM FYLLER 50+ IDAG!!!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0