Vardag

Så var även denna dag över.

Var och tränade på gymmet imorse, sedan hem och duscha och göra sig iordning. Sedan till skolan. Är faktiskt helt ok. Man lär sig en hel del och man känner sig inte helt bakom flötet :D

Sedan slappa lite hemma innan det var dags att lämna hundarna på spa och sedan hämta upp Alexander.

Alexander hade en liten playdate idag efter skolan. Så undertiden de underhöll sig så passade jag på att leta lite flygbiljetter. Hade tänkt att vara ute i någolunda tid och kolla upp de ställen jag vill besöka :D

Imorgon så har jag en hel to-do list som jag ska gå igenom. Vet vad jag har att göra iaf :P


Denna lilla skönhet var jag ute och körde ikväll :D


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, vem vågade låna ut den? =P

2011-08-26 @ 09:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0