Flyttat ut

Nu har jag flyttat ut från min värdfamilj och bor för tillfället hos Theresa. Bor här fram tills dess att jag åker över till Cali.

Mår väl inte så bra direkt, men jag försöker hålla alla tankar positivt och försöka glömma deras svek.

Har dessutom ingen mobil längre, så det är ingen idé att ni försöker ringa/messa mig. Ska försöka skaffa ett kort imorgon, men kommer tyvärr nog inte funka med skype och vidber :(

Nu ska jag laga mat till Theresas familj :) Får se hur mkt jag orkar blogga nu. Kanske inte blir så ofta. Vi får se!

Glad och tacksam över alla snälla och vänliga komentarer och uppmuntringar jag fått från er alla! de hjälper verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0