Hönsgård!

Nu börjar dagarna krypa sig allt närmare, inte många dagar kvar här i North Carolina. Kommer sakna detta ställe så mkt och alla underbara människor!

Annars så är det bra. Jag och Theresa farit runt som två virriga höns idag. Åkt runt och handlat och fixat massa saker. Fortfarande massor som vi måste göra imorgon.
Imorgon (eller senare idag blir det mer...) så ska vi fira Svensk/tysk julafton här! Så nu är ja äntligen klar med stekningen av alla köttbullar! Måste även fixa Janssons och lussekatter. Men det blir efter att jag fått mig några timmars sömn :D

Hade även min "hej-då" middag med flera av au pair tjejerna här. Blev på Shiki Sushi! Bara älskar deras sushi! Hoppas verkligen att jag hittar ett minst lika bra ställe i Cali. Kommer sakna alla mina kompisar här. Känns så sjukt konstigt att jag kommer lämna detta ställe och bosätta mig på andra sidan landet...

Men nog om det. Nu ska jag sova!


Gabbie, jag, Theresa och våra nya kompisar :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Eftersom du inte nån tele så önskar jag dig GOD JUL finaste jenny!! Hör av dig så fort du fått nytt br igen, facebook sysslar jag ju inte med längre ;) puss och kram!<3

2011-12-23 @ 19:47:14
URL: http://honungens.blogg.se/
Postat av: Maria

God jul finaste jenny!!!

Hör av dig så fort du fått ny telefon!<3

2011-12-23 @ 19:49:24
URL: http://honungens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0