Sjukt Irriterande!

Har frösökt att packa om alla mina förbaskade väskor! Och det går inge vidare. Kommit på lite mer saker som jag kan försöka sälja/ge bort... Insett att jag inte kommer få med mig alla saker över till Cali. Ena väskan får jag plats med mera saker i, men har redan kommit upp i max-vikten. Den andra väskan kan jag proppa i mera saker då jag har ca 20pound kvar, MEN det finns ingen mer plats!!!!
Så imorgon ska jag och Theresa åka på jagkt efter vacumpåsar, och se om jag kan förminska alla saker. Annars så måste jag börja kolla upp hur mkt det kostar att skicka över. SÅÅÅÅ irriterad just nu! Massa saker som jag hade tänkt att göra av med senare och inte nu! Men måste för att jag inte får plats med det annars! FUCK!
Får dessutom inte plats med min kabinväska... Hade tänkt att få med mig den över, men det verkar som att den kommer få vara kvar här :(

Ne nu ska jag dricka thé och tvinga Theresa att kolla på flera avsnitt av How I met you mother...

Kommentarer
Postat av: Mammi

Liam kan väl ta några väskor ;-)

2011-12-22 @ 21:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0