8 februari 2011

Hade tänkt att blogga lite igår kväll men då låg ju självklart sidan nere... Men nu ska det skrivas!

Hade en riktigt trevlig helg! På fredagen var det mexicanskt och drinkar/öl som gällde. Ulrika och Juliana var mitt supertrevliga sällskap!
På lördagen så slappade jag en hel del på morgonen och bara njöt av att inte behöva göra något alls! Tog en liten promenad med hundarna inna Juliana kom hit på eftermiddagen och vi drog iväg för att äta tidig middag. Blev Sushi! Så jäkla gott och inte alls dyrt! Efteråt drog vi iväg på hockey match. Min första hockey match ever! Riktigt roligt var det måste jag säga! Sedan slappade vi hemma hos mig och tittade på film.
I söndags mötte jag upp tejerna igen för sen frukost på Cracker Barrel. Älskar deras pannkakor, men man är mätt för resten av dagen sen... Sedan vidare till Tanger Outlet, skulle inte handla någe, men kom hem med 3 toppar :S
Blev även första fikan UTOMHUS för iår. Så skönt att sitta ute i solen och bara njuta av det fina vädret!

På söndagen var det ju även Super Bowl. var väl sådär att titta på. Som vilken vanlig fotbollsmatch som helst. Men nu har jag iaf sett en. Satt och åt god mat till det och drack lite öl :D Najs!

Och nu så har ju veckan börjat igen. Så då blir det jobb, skola och gym för hela slanten! Jobbar förhoppningsvis inte i helgen och då blir det FEST! längtar!

Ne gymmet kallar...


På Irlänsk pub i fredags


Hockey och öl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0