Äntligen helg!

Igår var det en riktigt tråkig dag- vädermässigt. Det regnade konstant hela dagen! Tror inte att det har regnat så här mkt sedan jag kom hit! Men så det var bara att hålla sig innomhus.

Var och tittade på Alexanders musikuppträdande på morgonen. Det var alla ettor och tvåar på hans ksola som hade en liten musik föreställning. Riktigt duktiga var de allihoppa! Sedan var jag och handlade lite saker inför helgen och så var jag även och tränade. var inte riktigt pepp, men det gick endå!

Sedan hem och duscha hundarna. De äslakr verkligen att bli duschade och specielt att bli torkade efteråt. Så söta. De dyker ner i handdukarna och bara rullar runtoch tycker att livet är helt underbart! Och när man sedan tar fram hårtorken så njuter de för fulla muggar :D

På kvällen mötte jag upp Ulrika och Juliana. Först gick vi och åt Mexicanskt och jag drack även en utav deras supergoda margaritas :D sedan vidare till en Irlänsk pub. Där blev det 2dollars öl och så beställde vi även en 3 layers choclate cake, såååå god :D

Men alla var rätt så trötta efter en veckas arbete och skola. Så vi åkte hem strax innan 11. Men en mkt trevlig kväll var det iaf!

Får se vad som hittas på idag, just nu sitter jag ensam hemma och bara njuter av att inte behöva göra någe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0