Fan fan fan fan FUCK!

Sa glad ar jag idag! Igar fick jag ett litet virus pa min data och jag far inte bort det! Akte till geek squad och lamnade in den... De kunde fixa problemet och kora backup, bara det att det kostade mig 350dollar. Orka! Har redan ont om pengar. Och idag ska jag dessutom klippa mig, inte bra! Sa det var bara att overfora fran svenska kontot.....

Annars, om man bortser fran detta, sa ar allt hyfsat bra! Agde igar pa tyska lektionen, vi hade fragesport. Det var fragor om Europa och Tyskland, Mitt lag vann sa javla overlagset, saaa roligt! Annu roligare att en av killarna i min grupp sa innan vi borjade, "Detta ar lugnt, vi kommer vinna, vi har Jenny i laget" Mohahha I kick ass!!!

Ikvall efter att jag klippt mig ska jag over till Ulrika, ska bli riktigt skont faktiskt. Och nu ar det bara en vecka kvar tills dess att vi drar till Colorado! :D

Ne nu ska jag ata lite mat och lasa i min bok :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0