Gott nytt år!

Idag är det Kinesiskt nyår. Och min älskling där hemma skicka över en bild på massa mumsig mat som de skulle äta som Dongan hade lagat, vill oxå ha massa hemmalagad kina mat! Så gott! Men jag fick nöja mig med lite kinarester :P

Alexander har ett litet Kina tema nu i skolan pga av nyåret, så igår kom han hem med ett papper om de kinesika stjärnteckena. Jag är en fin liten Oxe :D Stod även vad de olika teckerna står för jag är

- Pålitlig
- Ambitiös
- Lugn
- Född ledare
- Tålmodig
- Hårt arbetande
- Envis
- Hetlevrad
- Krävande
- Materialistisk
- Trångsynt

Tycker att de stämmer ganska bra in på mig. Kanske inte alla på samma gång, men ni fattar :D

Ohh and btw, fick mitt resultat på mitt tyska prov. Fick 100 av 100 på det! Den enda i hela klassen! Känns grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0