Happy Valentines Day!

Idag har jag bara varit hemma och slappat och ätit alldeles för mkt utav mitt godis jag fick av mina värdföräldrar.

Var med Alexander hos läkaren på morgonen, där de konstaterade att han inte hade halsfluss! Thank God! Sedan snabbt iväg till min skola för att lämna in min läxa.

Sedan har jag och Alexander mer eller mindre bott i soffan. Tittat på barn-tv och lite filmer. Mkt trevligt! När han inte har legat/sovit i mitt knä så har han hållt på och lekt med mitt hår :D söt unge! Älskar honom som en liten tok!

Eftersom vi inte har kunnat äta ute ikväll eftersom han var sjuk så fick det bli middag hemma. Blev pannkaks-tårta med ett stort och fint jordgubbshjärta på.

Men nu ligger min lilla sötnos och sover i sin säng. Hoppas att han mår bättre imorgon så att han (och jag) kan gå till skolan. Ska ringa hans mamma och fråga vad hon tycker.

Fick även lite fina överraskningar utav min älskling hemma i Sverige. Ett paket från Victoria's secret och blommbud! Stora fina röda rosor <3


Min present från älsklingen <3


Mina fina rosor och min och Alexanders middag


Kortet jag fick av mina värdföräldrar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0