Morsning korsning i lingonskogen!

Har visst inte blivit någe bloggande på några dagar nu har jag märkt... Så lite om vad som har hänt sen sist då...

I fredags slappade jag och tog det lugnt. Tog det lugnt med Alexander och vi var ute och åt middag och slappade framför tv på kvällen med lite glass som efterrätt. Riktigt mysigt hade vi. Sista kvällen som jag var ensam med honom. Han var så nöjd så med kvällen. Åt även lunch ute i solen. Var riktigt varmt här i fredags, fick så mkt vårkänslor! lovley!

På lördagen kom Teresa och Rob hem vid 11. Jag stack över till Christian på en gång och vi drog ut på lunch och shopping. Daniel höll på att leta bil för fullt, men utan resultat. Satt på en uteservering och bara njöt av det underbara vädret, brände mig till och med lite på bröstet, första brännan för iår :P
På kvällen hakade jag på dem när de skulle handla mat. De är som ett sött litet gift par de där två. Så roliga att höra och titta på. Sen blev det movietime!

På Söndagen var jag hel död! Var så slapp man bara kan bli. Åkte i alla fall runt med Teresa, hon hade fått sin nya bil levererad i helgen, en Volvo XC90, riktigt najs måste jag säga, är ju massagestolar i framsätet. Ska nog sno den bilen :P Stack även iväg och handlade lite för mig själv. Tyckte jag behövde det. Blev bland annat två par skor och 3 toppar :D Sedan bosatte jag mig på Starbucks med en bra bok och en stor kopp kaffe i 2 timmar!

Igår var det skola igen. Tycker det är riktigt roligt om jag ska vara ärlig. Fick lite roliga komentarer från mina klasskompisar, fy fan vad jag garva!
På kvällen så bestämde jag och Ulrika att vi skulle gå på Bon Jovi konserten, hade dock inga biljetter, han inte köpa några, men vi stack dit i alla fall. Alltid någon som står och försöker sälja.
Mycket riktigt, vi fick våra biljetter, lite högt upp kanske, men riktigt bra platser endå, 20 dollar styck fick vi pröjsa, heeeeelt ok! Riktigt roligt hade vi.
Mötte upp Daniel och Christian efterår (de var oxå där, men hade lite bättre och dyrare biljetter...) Satt och snacka och slappa med dem ett tag, i väntan på att bilköerna skulle minska...
Kom hem runt 12 iaf. Ulrika sov över här, tyckte inte det var någon idé för henne att köra hem, när hon satt och sov i min bil på vägen hem till mig...

Idag har det varit skola som vanligt. Var sjukt trött hela dagen. Tog mig iaf till gymmet, men det tog emot. Nu sitter jag iaf i min säng och ska sova!
Alexander har ingen skola imorgon, så det blir ingen skola för mig då heller. Men vi ska över till Ulrika på playdate! Mkt trevligt måste jag säga!


Jag och Ulrika började konserten med en riktig middag :P


Suddig bild men endå... BON JOVI!


Ulrika lekte med min mobil och tog massa fina (?) bilder...


Mina nya darlings <3


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vaaadå gillar du inte mina bilder med mobilen? haha!

2011-02-23 @ 04:02:44
Postat av: Fia

Skickar du över ett par av den vänstra skon i stl 37?

2011-02-23 @ 08:51:03
Postat av: Mammi

Kan du inte köpa ett par fötter till mig som passar i sådandär fina skor...

2011-02-24 @ 18:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0