Nackdelen med att vara hemma en hel vecka

Man har inte så mkt koll på vad som händer i skolan... Tittade på våran planering imorse och skulle se vad vi har gått igenom denna vecka - vad jag har missat. Då ser jag att jag har vårt andra prov imorgon, oups... Så nu blir det att plugga hela dagen. Kan rätt så mkt, men fortfarande en hel del som ska läras in. Såg dessutom att jag bara fick 94 av 100 på min senaste läxa, inte bra! Så måste få bra betyg på detta prov. Gärna 100 igen :D

Men Teresa skulle ev. vara hemma imorgon annars så skulle de fixa barnvakt så att jag kan åka till skolan och skriva mitt prov :D Thank God!

Alexander har oxå en hel del läxor att göra eftersom han varit hemma hela veckan. Så det lär inte bli så mkt tv-tittande idag :P

Kommentarer
Postat av: David

Hoppas det går bra med pluggandet! Lycka till imorron!! Puss sötis <3

2011-02-16 @ 20:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0