Sjukstuga

Idag är det att vara hemma oxå... Alexander har fortfarande lite feber, och måste vara feberfri i minst 24 timmar innan han får gå till skolan. Så det ska bli intreseant och se om jag måste vara hemma imorgon oxå. Inte bra att jag missar massa i skolan. Illa, men men det är smällar man får ta. Är ju här för att ta hand om Alexander och han är först prio!

Så det blir väl massa tv-tittande idag oxå. hittade några bra filmer igår, så vi får se om jag och Alexander har samma smak när det kommer till film :P

Måste städa upp lite här hemma oxå, innan Rob och Teresa kommer hem, klänns sådär, med tanke på att jag oxå börjar bli sjuk och skulle helrre bara vilja sitta i soffan och vara slapp hela dagen!

Ne nu har Alexander en skype-dejt, så nu ska han få låna datan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0