Snö och vår!

Idag när jag vaknade så var det vitt ute! Panik! Loggade snabbt in på både min och Alexanders skol-hemsida för att se om det var några inställningar eller förseningar. Men icke! Hallå tänkte jag! Vad har hänt med amerikanarna? För jag är väl endå kvar här? Var nästan tvungen att nypa mig i armen för att försäkra mig om att jag var vaken.
Så det var bara att köra iväg till skolan, gick hur bra som helst (hade iofs inte trott någe annat...)

Efter att jag var klar med min tyskalektion och kom ut så WOW! Det är vår! Solen skiner för fullt, och den värmer! klarblåhimmel och helt underbart helt enkelt! Love it here!

Var dock jävligt opepp på att dra till gymmet när jag kom hem. Men efter lite övertalning av mig själv så satte jag mig i bilen och körde dit. Körde ben, kände av min träningsvärk i både armarna och i magen, ska bli kul att se om jag klarar av att gå imorgon om jag får träningsvärk i benen oxå. Men imorgon blir det iaf ett helkropps pass. Min PT är bortrest imorgon så det får bli att träna själv.

Men nu ska jag slappa lite innan Grey's börjar på tv!

natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Här var det snö - massor med snö - alla bussar var inställda, men jag som bara kan gå till tunnelbananan som fungerade - fick släpa mig till jobbet = (

2011-02-12 @ 11:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0