Tyska prov.

Idag hade jag min första exam i min tyska klass. Tror att det gick rätt så bra. Kanske 98 av 100. Men vi får vänta och se vad det blir för någe. Lite lättare än vad jag trodde att det skulle vara.
Kort dag blev det oxå. Fick gå hem efter det att man skrivit klart provet :D Älskar sådanna dagar!

Åkte sedan iväg till LV-butiken för att hämta upp min baggage tag, som de har graverat in mina inetialer (stavas?) på. Så nu står det JN i guld på taggen :D

Ska strax iväg och träna oxå. Ska bara låta maten sjunka ner lite, annars finns det nog risk för att den kommer upp igen :P
Har för övrigt sjukt mkt träningsvärk i mina armar, så det blir ingen arm-träning idag. Fick ett mess av min PT tidigare, hon är sjuk. Så jag får träna själv imorgon :( Buhu, fördelen är att jag kan gå och titta på Alexanders musikuppträdande på skolan då :D

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: tack det gick bra, vi kom till slutspel:)

2011-02-06 @ 12:02:45
URL: http://avfelicia.blogg.se/
Postat av: Mammi

Initialer, gumman

2011-02-08 @ 18:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0