Vänner kommer och går, men familjen består <3

Baksidan med mitt år här i USA börjar bli allt mer tydligt. Man blir bortglömd! Visste redan inna jag åkte att det inte var så många som skulle hålla kontakten med en en längre tid. Men att det var SÅ MÅNGA som glömde bort en trodde jag aldrig. Vilket får en att vilja stanna ännu längre här. Man känner sig inte direkt saknad...

Sedan alla ni som fortfarande håller kontakten med mig, guld till er! Så glad varje gång man får ett litet medelande. ER saknar jag massor! Det är då man saknar alla roliga studer hemma. Men inte annars.

Men men det är väl så när man flyttar lite längre. Men det är inget jag gillar!


<3

Kommentarer
Postat av: maria

Fina,fina,FINA du!

Älskar dig gumman. Saknar,och väntar på dig tills du kommer hem!

<3

2011-02-01 @ 19:21:34
URL: http://honungens.blogg.se/
Postat av: felicia

svar: hej! tack du med:) ja jag mår jätte bra!

hoppas du har det bra i usa! kram

2011-02-01 @ 19:30:05
URL: http://blondiingurka.blogg.se/
Postat av: felicia

svar: hej! tack du med:) ja jag mår jätte bra!

hoppas du har det bra i usa! kram

2011-02-01 @ 19:30:32
URL: http://avfelicia.blogg.se/
Postat av: Fia

Älskade syster! klart ingen glömt dig! Det går inte! När du väl gjort intryck hos någon stannar det kvar. Längtar efter dig! <3

2011-02-02 @ 08:19:58
Postat av: Mammi

Gumman! Jag saknar dig jättemkt, när man är bortrest eller behöver sina vänner, det är då man får reda på vilka som är de riktiga vännerna. Puss på dig älskling <3

2011-02-02 @ 14:57:05
Postat av: Steffi

Usch vad jobbigt när det blir så. Känner igen det där från när jag flyttade till Jönköping, man behöver inte flytta långt för det fenomenet, räcker med att man flyttar till en annan stad typ ;)

2011-02-06 @ 12:44:33
Postat av: Malin

Du är inte bortglömd stumpan, men självklart blir det mer påtagligt när man åker bort. jag vet hur det är, bara att man flyttade ut på landet så blev man bortglömd av "stadsfolket".



Men du ska inte känna så! Vi saknar dig massor & det är underbart när vi väl hinner byta ett par ord på msn! Jag måste bara skaffa skype också så vi kan byta fler ord där för vi är ju aldrig online samtidigt på msn nästan :(



Puss & Kram!

2011-02-09 @ 22:18:44
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0