11Januari

What a day. Fick sovmorgon imorse enda till halv tio! Sååå najs. Blev ingen skola varken för mig eller Alexander. Skolorna var instälda pga av snö och is. Helt ok. Började med en del av min tyska läxa som jag har. Och det var inte lite. Och inte direkt nybörjar tyska. Är så glad att jag har lite förkunskaper! Har tappat allt när det kommer till gramatik!

Annars så har jag inte gjort så mkt. Läste lite med Alexander och sedan tittade vi på Megamind. Riktigt rolig film!

Nu sitter jag i soffan uppe i lekrummet och tittar på när Teresa och Alexander tränar. Har även en liten hund sittandes brevid mig :D

Imorgon (om vädret tillåter) blir det min första dag i skolan sedan typ 3-4 år. Ska bli intressant.

Bilder kommer förhoppningsvis upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0