Blogga var det ja....

Har inte blivit så mkt bloggande de senaste dagarna som ni kanske har märkt. Har försökt att umgås med min älskade pojkvän så mkt som det bara har gått och då har jag prioterat bort bloggen lite...

Har hunnit med en hel del den senaste veckan. Vet inte riktigt vart jag ska börja.

Firade nyår här hemma då det kom upp massa saker i sista minuten. Men jag tycker att det blev riktigt lyckat iaf! Ulrika och hennes kille Jesper kom över till oss på eftermiddagen och vi drog iväg och började inhandla lite mat. Blev lite plockmat av alla möjliga olika slag. gott var det iaf. Jag och älsk hade inhandlat desserten på Cheescake factory tidigare på dagen. Var riktigt skönt att slippa laga mat på nyår för en gångs skull.
Vi har även varit på North Carolina zoo och tittat på massa söta djur. Inte säsong för zoot kanske men vi hade det riktigt mysigt iaf!
Sedan har vi självklart shoppat massor. Eller David har shoppat massor! Jag har shoppingförbud hela Januari (med vissa undantag...) Men det är ju alltid skoj att se på när andra handlar...

Har äntligen fått sett Harry Potter och Narnia nu iaf! Ingen annan här som har velat sett dom filmerna. Tur att älsk kom och hälsa på <3
Var även på en basketmatch med älsk. En av alla hans julklappar från min värdfamilj :D

Även skrivit in mig på college nu. Sen som jag alltid är så straffades det denna gång. Kurserna jag ville gå var redan fulla så det var bara att försöka hitta någe annat. Blev efter lite letande nybörjar tyska (ska förhoppningsvis gå rätt så lätt då jag läst tyska i 6 år...) Och sedan så tar jag engelska som andra språk. Så om jag spelar alla kort rätt så kommer jag att ha mina 6 credits i början av mars :D NAJS! inge mer skola efter det.

Mina värdföräldrar har redan börjat att planera min och Davids framtid i USA! De har redan hittat ett hus som vi kan bo i, ett jobb till David och en riktigt bra deal till mig. Tål att tänkas på :P

Ne hoppa i säng nu. Har TUSEN saker som jag måste hinna med imorgon!


Nyårsmiddag med Ulrika och Jesper


Massa snö och massa ljusslingor :P


På basketmatch med älsk <3


At the zoo

Flera bilder kommer senare när jag lyckas lägga över dem på datan


Kommentarer
Postat av: Mammi

Bosätta er i USA.....Ni skulle bara våga. Våra härliga somrar och vita vintrar, trevliga föräldrar....eller? Du kanske föredrar de amerikanska =(. Du har väl inte blivit hjärntvättad!

2011-01-08 @ 00:12:27
Postat av: Jenny

Inget slår mina underbara föräldrar! Ni är det absolut bästa som finns och jag kan inte beskriva i ord hur mkt jag älskar er och hur mkt jag är glad att jag är eran dotter! Du skulle bara våga tro något annat!!!! <3

2011-01-08 @ 04:08:19
URL: http://jennynorrby.blogg.se/
Postat av: Fia

Ähum, nämna syster kanske??

2011-01-08 @ 07:16:39
Postat av: Mammi

Älskade unge, ni(du och Sofia)är det absolut bästa jag har. Det är ngt jag är stolt över att jag lyckats med <3 <3 <3

2011-01-09 @ 02:09:02
Postat av: Anonym

Det hörs att du trivs där borta i ditt "nya" land. Härligt Jenny. Hoppas att du får göra allt som du planerade innan du åkte. Hoppas du får ett bra 2011.



kram Kerstin

2011-01-09 @ 19:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0