Det där med träning

Så var dagens träningspass över. Känndes riktigt skönt och någolunda lätt. Vilket innebär att man kör på ännu mer :P Körde lite armar och rygg, så vi får se om jag får någon träningsvärk imorgon.

Men en sak som jag undrar över är varför folk går till gymmet i långärmat (tjocktröjor) och med mössa på sig när man tränar? Är det för att bli extra varm och bränna ännu mer, eller var är grejen? Aja det finns ju folk till allt.

Igår hade vi besök här. Min värdmammas gamla värdfamilj (mor och ena dottern) var här och hälsade på. Riktigt trevligt. De hade med sig mat som de lagade och vi stod för vinet :D
Så massa god mat blev det och trevliga diskussioner. Åkte även ner en snabbis till närliggande mall till TCBY för att köpa lite glass, mums fillibabba! Så även gårdagen blev en sen kväll. Och ikväll ska jag ev iväg och träffa några andra au pairer, så jag lär nog inte komma i säng tidigt idag heller. Men som min värdmamma sa - Sova kan du göra när du kommer hem till Sverige, nu ska du bara ha roligt!

Men nu ska jag forsätta prata med min lilla mamma på Skype. Hon undrar vad jag sysslar med... :P
Älskar dig mamma! Du är världensbästa! Sååå glad att jag har dig! My best friend! <3

Kommentarer
Postat av: Mammi

Och du är en underbar dotter som gör mig så glad. Jag älskar att se din livsglädje.

2011-01-27 @ 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0