Soooool!

Idag har det varit superfint väder! och varmt! Tror det har varit närmare 18grader idag! Så det var nästan att sommar kläderna åkte på :P Ska bli ännu varmare på onsdag, om det nu inte hinner ändra sig. Men ni behöver inte vara allt för avundssjuka, på fredag blir det snöblandat regn och 2 grader...

Åkte iväg till Greensboro idag för att möta upp Ulrika. Vi knatade runt i shoppingcentret och försökte att intala oss att vi inte behövde något av alla fina saker vi hittade. gick rätt så bra måste jag säga. Blev endas varsin manikyr (dock den sämsta jag någonsin har fått!, så ingen dricks där inte...) och lite ringar. Helt ok! Och självklart lite mat.

Efter att vi knatat runt där i några timmar så var det dags att bege sig hemmåt. Åkte först och hämtade upp Alexander hos sin pappa när jag endå var i närheten. Sedan raka vägen hem. Blev lite gnäll i bilen då Alexander inte hittade sitt DS, världens undergång typ... Men väl hemma så stod kinamat framdukat på bordet, mums!

Nu ska jag ner och göra familjen sällskap i vardagsrummet i våra superfina och sköna nya soffor :D

Imorgon är det måndag igen, så då blir det skola och träning som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0