Sorry!

Mitt internet har legat nere under hela helgen. Så därav förklaringen att jag inte bloggat eller lagt upp några bilder.

Vart ensam hemma hela helgen, då familjen drog till Florida och Disney World. Gjorde inge specielt. Tränade och tog det lugnt och bara slappade. I söndags var det dags för ett nytt au pair möte. Denna gång blev det skriskor. Så jäkla roligt! Kommer inte ihåg sist jag stod på ett par skriskor. Var lite Bambi likande de första 5 minuterna men sedan börja man komma igång. Riktigt stolt att jag inte ramlade en enda gång!

Går bra i skolan oxå. Känner mig rätt så duktig. Fortfarande lite för lätt, men det tycker ajg är lagomatt börja med när man varit borta ett antal år. Men man snappar upp ord riktigt snabbt, vilket är skönt.

Ne lite bilder ska ni nu få och sedan ska jag slappa framför en film (dock utan min älskling brevid mig... Saknar dig honey!)


David och hans nya vän på zoot



När David för en gångs skull blir bra på bild, så ska jag muppa mig...


Honey köpte en ny bil till mig, en liten, smidig sak :D


Vi gick inte bara på en basketmatch, vi gick på två!


Lekte med hundarna!


Visade David fina UNC campus området


David shoppade för glatta livet!


Eller...? Bara Davids påsar ska tilläggas!


Starbucks såklart!


David såg sin första levande kalkon!


Tvåhuvad sköldpadda :D


En av älsklingens favorit restaurang - texas road house!
Sååå jäkla goda stekar!


Puss min älskling! Snart ses vi igen!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

GILLAR bilder! :D

2011-01-19 @ 02:38:51
Postat av: David

Baby! saknar att vara med dej ännu mer nu när man ser bilderna..finns ju inge bättre än att vara med dig <3

2011-01-21 @ 23:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0