Äventyr!

Så nu var det bokat och klart! Är trött på denna hämska/fuktiga värme och ensamhet, så nu ska jag se till att jag blir mer ensam, men ompysslpad på samma gång :P

Hittade ett litet mysigt spa mot havet, och de hade ett riktigt bra sista minuten erbjudande! Så imorgon innan lunch tar jag mitt pick och pack och styr kosan mot BEACHEN! Där ska det bli totat avkoppling och njuta av härliga behandlingar och bra böcker och förhoppningsvis massa god mat! Känns så skönt att kunna unna sig lite saker! Blir borta i 2 dygn. Så tillbaka till verkligheten igen på tisdag :D NAJS!

För övrigt så är allt bra, var och såg sista Harry Potter filmen igår med Theresa, den var riktigt bra. Men tror jag ska ta och läsa böckerna igen, glömt bort mer än hälften tror jag, illa...
Och även fast jag var uppe sent igår så vakna jag pigg som en lärka vid 6 tiden imorse. Arbetskadad? Men det var bara att knata upp när man endå inte kunde sova, tog hundarna på en promenix och sedan blev det ett besök på gymmet :)

Ikväll är det dessutom BACKSTEET BOYS KONSERT!!!! Woho! Lilla barnet i mig kommer genast fram och blir helt tokig! Flash back på hög nivå!

Ne städa och packa en liten väska nu kanske?


Kommentarer
Postat av: Mami

Det är dig väl unt. Njut och ha det riktigt gött.

2011-07-24 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0