Bio och sjukdommar...

Så var det tisdag, igen! Dagarna bara rusar iväg, vart tar all tid vägen igentligen?

Idag var jag på ytterligare ett besök hos min kära ben-knäckare :P Hatar verkligen ljudet när det knäcker till i kroppen, och att man måste slappna av när man vet att något obehagligt kommer att hända, men men det ger ju resultat än så länge iaf. Sedan körde jag ett litet gympass själv, helt ok, körde ben så vi får se hur pass bra jag kan gå imorgon :P

Efter att jag hämtade upp Alexander så åkte vi hem och åt lite lunch, slängde ihop en sallad, som blev riktigt god! Sedan drog vi på bio, såg The Zookeeper, den var riktigt bra enligt både mig och Alexander. Sedan åkte vi och handlade lite mat och tog en fika på Starbucks :P
Hem och förbereda middagen innan det var dags för Alexanders piano lektion. Sen hem igen och göra klart middagen.

När Teresa kom hem och tittade till Alexander så visade det sig att han hade 103 grader i feber, ( typ 40C) så det var bara iväg till läkaren, visade sig att han hade en öroninflamation långt in i örat, bakom trummhinnan... Så det var bara för mig att åka till apoteket och hämta ut lite medicin. Så imorgon blir det att vara hemma och ta det lugnt, jag som hade planerat massa roliga saker för morgondagen :( Men vi får ta det när han kommer hem igen och förhoppningsvis är frisk!

Men detta innebär att jag inte får träna med min PT imorgon :( BUHU!

Ne sova strax, upp tidigt imorgon och försöka få lite motion innan det är dags att börja jobba.



Alexander ville så gärna ta kort på mina ben efter att vi hade fikat,
han tyckte att stolavtrycket var så roooligt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0