Dags att kasseras?

Var hos läkaren/kiropraktorn idag igen och tittade på mina röntkenbilder, inte bra där inte, är helt sne och skev i ryggen :( Men men, han böjde och knäckte lite och så skulle han prata med min tränare om hur hon kan hjälpa till att "fixa" mig :P Bara att hoppas att det inte blir för dyrt bara :(

Annars har dagen varit bra, hämtade upp Alexander på skolan och vi åkte med Abbie (har jag nämt att vi har skaffat 2 katter?) till katt-sjukhuset. Hon har kliat sönder halva sitt ansikte, ser inte trevligt ut, och då har hon dessutom inga klor hon han riva med. Men det blev lite tester och funderingar och diskutioner på vad det kan vara för ngt.

Efter det så åkte vi hem och lämnade henne och forsatte vidare in mot Raleigh downtown, men ett pit-stop på Crackel barrel för lite lunch :D Mums!
Sedan knatade vi runt på North Carolinas Science Center. Riktigt trevligt och intressant och Alexander verkade verkligen gilla vår lilla utflyckt. Han somnade även i bilen hem sen.

Så nu ska jag gå in och se hur pass pigg han är om han har lust att gå till simmträningen eller bara chilla hemma med mig :D



En liten fjärill på Science Center


Lite ananas :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0