Honey! I'm HOME!!!

Japp, nu befinner jag mig i Sverige! Har inte varit på ngt spa de senaste dagarna, var bara tvungen att dra en fin liten vit lögn för tiden då jag reste hit :D

Var sjukt konstig att komma hem igen. Och ni som känner er svikna för att jag inte sagt ngt, kan vara lugna. Det var inte NÅGON som visste att jag skulle komma hem, bara ett antal få utvalda i USA :P
Men det var roligt att se familjen och några kompisars uttryck när de såg än, alla var helt oslagbara :)

Så de senaste dagarna har jag bara slappat och njutit av att vara med min familj. Pussat sönder min underbara lilla systerson som bara är för go! Finns nog en viss risk att han hamnar i mitt handbagage när jag åker hem :P

Men imorgon hade jag tänkt att hälsa på lite folk, nu när de flesta vet att jag är här. Har samma nummer som förut om någon vill höra av sig och hitta på ngt, har inga planer för tiden jag är här, utan tar dagarna som de kommer, men självklart vill jag träffa så många som möjligt :D

Lite smått jet-laggad, men inte så farlig. Resan över hit tog i stort sett 24 timmar dörr från dörr... Men det var det värt :D

Ohhh btw, Backstreet Boys konserten var helt OTROLIG!!!! Loved it! Var som att resa tillbaka i tiden! Ett under att jag hade ngn röst dagen efter!

ne, hörs snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0