SHE'S LEAVING ME!!! ;(

Idag har jag hängt me min underbara Juliana hela eftermiddagen! Imorgon tar hon sitt pick och pack och flyr landet, tillbaka till Colombia :( Så tråkigt att hon ska åka! Hon är en av mina bästa vänner jag har här och vi har haft så otroligt roligt tillsammans! Men det är bara att försöka spara pengar så jag kan ta och besöka henne :D

Först slappade vi lite hemma hos henne med hennes värdbarn och deras nya au pair, som för övrigt är riktigt trevlig :) Sedan skulle barnen iväg på Kids-gym så undertiden passade jag och Juliana på att göra lite ärenden. Sedan åkte vi till mallet hos mig och bara strosade runt och slappade, sen mötte vi upp resten av hennes familj för middag, sushi!!! så gott! Var en riktigt trevlig middag, men när vi skulle säga hej då till varandra så kändes det så konstigt, kändes som om att vi ska ses snart igen, inte att hon ska åka hem imorgon! Tycker itne om när personer man gillar åker hem :( Men det är baksidan med detta program...

Annars har dagen varit bra. Var på mitt tredje besök hos farbror ben-knäckare, hatar när det knäcker till :( bara hoppas att jag blir bättre av det. Fick även reda på att min försäkring täcker upp till 1000 dollar, TJOHO! Så det blir en billig räkning för mig :D


Juliana, jag och sushi :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0