Underbar dag!

Tror Alexander märkte att jag var rätt så irriterad på honom förra veckan. Kan kanske bero på det jag sa till honom innan han åkte till sin pappa över helgen... Men hur som helst, han har varit helt underbar och go idag! Precis den Alexander som jag älskar <3 han sa bara snälla saker, gjorde precis som jag sa att han skulle göra och var super positiv till alla saker vi skulle göra tillsammans, inte en endaste gång gnälde han! Och han var på riktigt glatt humör nu när jag nattade honom, så det är bara att hålla tummarna att han vaknar upp me det oxå!

Efter att jag hämtade upp honom på skolan idag så åkte vi till ett utav alla mall och försökte hitta en present till hans mamma, hon fyller år imorgon. Hittade lite fint, dock måste jag byta det jag köpte till henne då jag såg att hon redan hade det :( Men men.

Efter det så åt vi lite lunch här hemma (tunnbrödsmacka, MUMS!) sedan drog vi till poolen och där var vi hela eftermiddagen och bara slappade och lekte runt!

Fixade lite saker idag oxå, så irriterade mig lite igår, kanske därför jag inte kunde sova? Men nu är jag iaf trött så idag blir det till att skalla kudden tidigt!

Natti natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0