Det där med självdisiplin

Är inte riktigt min grej... Men jag försöker ändå :P

Igår var jag iaf duktig och var ute och knatade ca 9 miles! Kändes riktigt bra :D Max höll nog inte med, när vi knatade sista gången så la han sig ner efter ett tag i protest, lat hund! Men jag fick runt honom hela rundan iaf :D

Var och lämnade av Alexander i Greensboro oxå på eftermiddagen, åt lunch tillsammans med hans pappa. Alltid lika trevligt. Sedan åkte vi till science center och tittade på deras nya utställning om väderfenomen, riktigt intresant måste jag säga, men fy fan vilka oväder de har varit över bara USA, helt otroligt! Halgel sorta som handbollar!! HANDBOLLAR! Förstå hur stora de är! Skulle inte vilja bli träffas av en sån!

Sedan gjorde vi lite roligare saker, gick ut och tittade på alla djuren istället, och vi gick även förbi petting-zoot och klappade på lite söta djur. Känner mig som ett litet barn varje gång jag är bland djur, de är så söta och man vill inte sluta kela med dem :P

På kvällen kom Theresa över och vi åt middag bestående av Tacos. Sedan drog vi till ett ställe där du får servera dig sjäv yogurt-glass och så väger de det i slutet vid kassan :P Man får även servera sig skjälv all topping! Lovley! Tror jag hittat mitt favorit glass-stället! Men som sagt, får se till att gå många promenader om jag ska dit.

Idag har jag iaf gått 5km med hundarna och sedan varit på gymmet i 1timma och 20minuter, mkt skönt! Ska möta upp Theresa nu på eftermiddagen och vi ska se på Pirates of carabien filmen :D Trevligt trevligt.

Nä, nu ska jag ta och hoppa in i duschen! See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0