Humörssvängningar

Idag har mitt humör och mina känslor gått upp och ner så jag har väntat lite innan jag skriver här, annars finns det risk för att jag lär ångra vad jag skriver och en hel drös med människor lär bli räääääätt så irriterade på mig. Så bäst att låta allt rinna av först :P

Dagen har iaf varit bra. Jag och Alexander har varit innomhus mesta delen av dagen, då det är omöjligt att vara utomhus. Eller det går men det är runt 35 grader och så otroligt fuktigt i luften!

Men jag fick stå ute i detta underbara väder i runt 3 timmar idag. Alexander hade en tränings-tävling på klubben idag. Så jag och Teresa agerade ansvariga för pojkar i åldrar 7-8, inte världens lättaste uppgift vill jag lova. Men det gick. Lite halv kaos lite då och då, får se när vi  har riktiga tävlingar och de är fler klubbar där. ojoj...

Varit ute och ätit god middag med familjen nu iaf. Och jag hade nog tänkt att stupa isäng tidigt idag. var så fruktansvärt trött imorse.

natti natti! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0