Sommarlov!

Nu har Alexander sommarlov, så igår drog vi och fikade på Starbucks, sedan drog vi till biblioteket och lånade lite böcker, sedan bäst av allt - vi drog till poolen. Var där i nästan 5 timmar. Så skönt så! Bara slappa och ha det skönt! Låg och läste under parasollet och busade med Alexander lite då och då i vattnet! MYS! Åt även lite lunch där oxå!
Tyckte jag smörjde in honom varje gång han kom upp ur vattnet, men det räckte tydligen inte, för han fick lite för mkt färg på ryggen. Men när vi var och handlade köpte jag lite mer sollotion med högre solskydd, så nu jävlar!

På kvällen så hade Alexander beställt middag, hemmagjord pizza, så vi drog till affären och införskaffade alla ingredienser och sedan stack vi hem och satte igång med matlagningen :D Riktigt gott blev det!
Teresa och Rob var tvugna att dra tillbaka till jobbet eftermiddagen så jag och Alexander satte oss i soffan och slappade framför tv:n, tittade först på X-men, men när det började komma lite scener som jag inte tyckte han borde se, så blev det tecknat istället :P

Idag blev det lite sovmorgon, klockan ringde inte förrens vid 7.30, men Alexander kom inte in till mig förrens vid 8.30, så jag han läsa klart min bok jag började på igår :D
Sedan blev det lite frukost och sen tog vi hundarna på en 5km promenad, riktigt skönt i luften idag, inte alls super fuktigt. Om jag inte hade haft Alexander med mig så hade jag nog gått en ännu längre runda :D

Snart ska vi åka iväg till Greensboro och möta upp Alexanders pappa. Äta lite lunch och sedan åker jag ensam hem igen. De två ska iväg på semester i Yellowstone. Så nu kommer jag vara lite ledig i de kommande två veckorna. Mina värdföräldrar fråga om jag ville ta semester några av dagarna. Så nu ska jag försöka komma på vart jag ska resa :D


Del av poolen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0