Berg-och-dalbana

Just nu går mina känslor upp och ner. Men det är väl så när man är en egoistisk människa och bara tänker på sig själv tydligen.... Men men man sover gott efter att ha gråtit sig igenom halva natten. As I said befor, life's a bitch...

Hur som helst. hade jag inte varit där jag är nu, så skulle jag nog ha brutit ihop totalt. ta ut mina aggritioner på backarna istället. Vilket känns rätt så bra, för nu går det fane mig fort! Inga hemningar här inte! Full fart ner för backen. Ramlar man och slår sig så får man ta det då. Inte värre än så. Brutit ben har man ju gjort förr. man behöver ju bara vara gipsad i någon vecka...
Har åkt större delen utav dagen med familjen. Alexander börjar bli riktigt duktig på skidorna nu. Avslutade dagen med att åka upp till toppen, vilket jag kanske inte borde ha gjort. Höll nästan på att blåsa bort, nästan så att man åkte baklänges :P

Ska strax iväg på middag hos en utav Teresas kompisar som har stuga här uppe. En jätte trevlig familj. Hade deras 11-åriga son som sällskap igår i backen :D Både han och jag åker bräda och ligger nästan på samma nivå, så det var bara trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0