Första dagen i backen!

Kom fram till hotellet igår kväll vid ungefär 7pm lokal tid. Vilket innebär att jag hade varit på resande fot i mera än 12 timmar, jag var trött! På väg upp hit i bilen så blev Alexander åksjuk och spydde i bilen, kul. Ne med det var synd om honom. Jobbiga var att jag fick sitta på hans plats efteråt och det var itne direkt tort i sätet...

Väl framme så blev vi glatt överraskade över rummet, de hade bokat rum med ett sovrum, men när vi kom in så visade det sig att det fanns ett litet till, så jag har mitt alldelse egna sovrum med eget badrum! Hur bra som helst! Tittade på basketmatchen mellan UNC och Duke, UNC vann såklart! Så vi firade med att beställa upp lite champange och ost och kex, även lite frukt :D Helt ok!

Idag har vi även fixat utrustning till mig och Alexander, så jag har tillbringat hela dagen i backen med Rob. Alexander har haft privatlektion.
Blev förvånad över hur snabbt jag kom ihåg hur man åker, var lite nervös första åket då vi var i en rätt så brant backe, och jag skulle försöka komma igång med mina högersvängar (man har ryggen ner för backen...) Men kom igång med det rätt så snabbt! Åkte även lite i en svart backe.

De har helt underbara backar här! och bara sittliftar, så man slitpper alla ankarliftar :p rikigt smidigt. Finns hur många backar som helst att välja på. Superfint ställe verkligen!

Hotellet ligger även direkt vid backen, så det är bara att kliva ut ur dörren och ställa sig vid liftarna på en gång!

Nu sitte jag här på mitt lilla rum, nyduschad och fräch! De har även super musiga och mjuka morgonrockar :D love it!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Låter inte helt felt! Njut och ha kul, puss <3

2011-03-07 @ 05:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0