Hemma!

Kom hemigår kväll strax innan 12. Planet från Denver var ju självklart försenat... Men hem kom vi iaf, skönt att vi slapp byte denna gång. Så mkt smidigare med direktflyg :D

Känndes dock konstigt att åka hem, känndes som om att vi precis kom dit. och det gick ju så bra för mig de sista dagarna på brädan. Har verkligen fått mersmak. Får se till att det inte dröjer 6 år innan jag tar mig upp i backen igen. Breckenridge var/är verkligen ett fantastiskt ställe. Helt perfekt för mig!

Nu sitter jag här på mitt rum och har precis ätit frukost. Var duktig och packade upp min resväska redan igårkväll :D Men nu ska jag försöka komma på någe att göra. Kanske åka och ta en kaffe och börja läsa i en ny bok...?

Btw, kom på en konstig grej igår. Satt på planet och lyssnade på min musik. Och varför börjar jag alltid tänka på vilka låtar jag vill ska spelas på min begravning? Inte vad som ska spelas, när man gifter sig och så, utan när jag dör...? Är det normalt? Inte första gången jag börjar tänka på det...



Vårat hotell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0