Angry bitch

Enkel sammanfattning av mig idag :P

Eller inte hela dagen. Dagen började bra. Eller bra och bra, hade mitt sista prov i tyskan. Vilket för övrigt gick sådär, men antar att det är det som händer när man inte pluggar... Men jag tror att jag får ett A i betyg iaf :P

Men resten av dagen, vet inte vad som har vait med mig. Känner att jag bara allmänt har varit på dåligt humör. Och varje gång jag blivit lite irriterad på Alexander(han var gnällig idag..) Så tappade jag tålamodet totalt! Han sa till och med att jag verkade lite arg... Men men man kan ju inte vara på topp alla dagar.

Imorgon blir det nog en slapp dag. Träning som vanligt på morgonen, sedan ska jag hänga lite med Mattias innan det är dags att hämta upp Alexander. vet inte än vad jag ska göra på kvällen. Är ledig hela helgen dessutom. Och Ulrika har svikit mig för en kryssning i Karabien (hur tänkte hon där???) och Daniel och Mattias ska iväg på någon festival i Charlotte. Men jag tror att Theresa var ledig, så jag ska fråga henne om hon har lust att ligga och slappa på stranden med mig på lördag :D

Ne ska försöka komma itid i säng idag. Funderar på att gå upp tidigt igen imorgon så jag hinner promenera med hundarna innan jag väcker Alexander. Var rätt så skönt.

Kommentarer
Postat av: Linda G

Tja SLEMMIS!!!!!! =)

Remember me? Jag mötte din moder och syster på HM i Nyköping häromdagen. De sa du hamnat långt bort? Leta efter nr men hitta din blogg. Hoppas du har det bra iaf!! Mvh Linda

2011-05-06 @ 09:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0