God morgon!

God morgon! Har nyss vaknat och ska strax gå och väcka Alexander.

Vet inte riktigt vaad jag sysslar med på nätterna nu för tiden, men det ser ut som om en tornado har passerat min säng... Huller om buller, bak och fram you name it! Men men jag sover ju bra, så vad jag än sysslar med så stör det inte min sömn iaf.

Igår tränade jag med min nya PT för första gången och det gick bra. Vi hade en så kallad prov session. Och gjorde små testeroch såg hur stark respektive svag jag var samt hur snabbt jag återhämtar mig, vilket jag tydligen gör rätt så snabbt, mina hjärtslag minskar med runt 54 slag på en minut efter att jag ansträngt mig, vilket tydligen var riktigt bra :)

Hade även en liten kaffe dejt med Theresa på Starbucks på kvällen, alltid lika trevligt! Satt och pratade om allt mellan himmel och gjord och hur mkt vi ser fram emot våran tripp till beachen i helgen! Ska bli så skönt att bara ligga och slappa i solen och drick margartias :P klagar verkligen inte på mitt liv för tillfället ;)

Ne, väcka Alexander och fixa frulle kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0