Måndag!

Kanske ska skriva ett litet bättre inlägg nu. Men var inte direkt på humör att skriva imorse. Men ni fick iaf en sammanfattning av min helg :P

Idag så tränade jagmed min PT utomhus, var riktigt skönt att stå ute och träna i solen. Jäkligt varmt dock. Så svetten rann lite extra idag ;)

Sedan skulle jag åka iväg med min värdmammas nya Volvo till deras butik eftersom ABS-lampan har börjat lysa i bilen och säger att den inte fungerar :S Bilen är ju liksom bara ca 2 månader gammal... Men men. Visade sig att de inte kunde fixa problemet idag, så jag ska tillbaka imorgon igen.
Ringde Ulrika och fråga vad hon och Mattias gjorde, eftersom jag befann mig ca 7min från dem. Åkte iaf till dem. Sedan åkte vi och käkade lite glass och drack kaffe. Sedan blev Ulrika sugen på att spela mini-golf, så vi drog och spelade det :D
Jag vann igen! Riktigt roligt! Det går bra för mig i spel nu! (kanske inte lika bra i kärlek :P ) Åkte och hämtade Alexander efter det.

Alexander hade sim-träning idag. Det börjar denna vecka, så nu är det träning varje dag. Så jag bänkar mig på en av solstolarna i solen vid poolen och väntar på att han är klar. Hårt liv jag har...

Sedan hem och fixa med hans läxor. Sedan lite enkel middag som bestod av pasta och köttbullar. Sedan var vi hurtiga och tog en tur på cyklarna :D  Helt underbart ute nu! Älskar detta väder!

nu sitter jag och snackar lite med Ulrika på skype, så nu ska jag vara lite social med henne.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0