Normal? Onormal?

MÄrkte ngt konstigt idag när jag var och tränade på gymmet. Jag svettas om knäna. Alltså det rinner svett från knäna! Ehh? E det normalt? Aldrig varit med om någe liknande förr. Men nån gång ska väl vara den första... Hur som helst, skönt var det att träna iaf. Har verkligen fått in rutin på att dra mig till gymmet nu, skönas är det att träna på morgonen. Hade möjlighet att träna innan skolan idag!

På tal om skola, hade mitt näst sista prov idag. Känndes helt ok, bara hoppas att min lärare tycker samma sak. Ledig imorgon och sedan tillbaka på torsdag för "the final exams" Sedan var det slut på skolan. Lite delade känslor där. Har varit riktigt kul att gå till skolan, men det ska bli skönt att slippa alla läxor och prov :P

Hörde även att det hade snöat hemma i Sverige idag. Tänkte på er där hemma när jag gick runt i shorts och linne och svettades idag. Var till och med svettigt att bara ligga som en strandad säl på solstolen i solen :P
Gick även i shorts nu på kvällen (efter kl8.00) och motionerade hundarna. Så varmt och skönt. Tycker det kan vara sådant här väder hela sommaren och inte runt 40 grader och 99% luftfruktighet som det med största sannolikhet kommer bli.

Ne nu ska jag nog ta och sova lite. Så jag orkar med shoppingen imorgon (och pluggandet :P )

Kommentarer
Postat av: Mami

Vatten i knäna???

2011-05-04 @ 07:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0