Trallala....

Så var det tisdag igen. Dagarna/veckorna går så otroligt fort!

Idag hade jag tänkt att köra ett spinningpass på gymmet, men jag ver tvungena tt skippa det och köra vanligt istället. var inne med teresa Volvo igår och de skulle fixa den igen, så jag skulle inte hinna med ett pass :( Men jag får ta det nästa vecka istället!

Åkte iaf och lämnade bilen på service. Satt där och väntade i 1 timma och 45 min innan jag kunde ta bilen och åka tillbaka hem. Och då hade de inte ens fixat problemet, de hade inte alla delar, så det är bara tillbaka på torsdag igen. Har iaf börjat att läsa en bok nu så lite sysselsättning har jag.
Positiva är dock att mina värdföräldrar åkte till Florida idag, och eftersom jag måste ha bilen på torsdag så fick de ta Hondan. Tjoho! Jag får ha Volvon! Älskar den bilen! Massagesäten, mmmm :)

Sedan slappade jag lite hemma innan jag åkte och hämtade upp Alexander. han hade både piano lektion och simträning idag. Så det var full rulle. Och någonstans där imellan skulle jag laga middag. Men det gick fin fint. Potatisgratäng med ugnstekt fläskfilé stod på menyn idag. Mums!

Nu har jag precis nattat Alexander. Borde ta och natta mig själv oxå snart, var riktigt segt att gå upp imorse :(

Fick ett sådan sjukt godissug nu helt plötsligt, inte bra att man har en påse med svenska fiskar liggandes då :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0