Värmebölja!

OMG vad varmt det har varit de senaste dagarna, och inte ska det bli kallare på ett tag heller. Just nu ligger temperaturen runt 30-34 grader! och inte nog med det, det är super fuktigt i luften, så det känns som om det är ännu varmare. Men men jag ska inte klaga, än så länge funkar det, men det kommer nog bli värre i sommar...

Igår körde jag ett hårt pass på gymmet, men det börjar kännas bra iaf, och idag har jag mitt första träningspass med min nya PT, så vi får se hur det blir :D

Både i förrgår och igår var jag super trött, igår sommande jag ute på verandan under tiden jag satt och läste en bok, så skönt, men lite seg när jag vakna :p Men idag känner jag mig piggare.

Hade en kaffedejt med Theresa igår. Vi dissade Starbucks och gick till ett annat ställe, med mysig uteservering. Satt där och prata tills klockan blev 11. Sedan skulle man hem och frösöka sova efter två stora koppar med kaffe, men det gick tillslut och jag känner mig inte så trött idag.

Idag sak jag även följa med Alexander till skolan nu på morgonen, de har skrivit massa dikter som de ska läsa upp, ska bli intressant och se vad de små har skrivit :D

Ne, nu blir det frukost!

Här har ni även lite bilder från helgen.


Pieren I Southport


Pelikaner!


Vårt beach-house!


Stranden


Hela gänget


Theresa och jag i Wilmington


Kommentarer
Postat av: Mammi

Nice! Det här kommer du att minnas som ett härligt minne resten av livet, passa på och njuuuuuuuuut <3

2011-05-25 @ 16:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0