1 år äldre!

Har haft en helt underbar helg!

I fredags så åkte jag och Theresa ut mot Outer Banks här i North Carolina. Sjukt fint och härligt! Åkte och tittade på några av alla fyrar som de har. Sjukt fina!

Sedan har vi hängt på vårat hotellrum och slappat framför filmer, tittat in där bröderna Wricht hade den första lyckade flygningen med ett plan. Kollat in alla otroligt stora/härliga sanddyner. Kört med bilen på stranden i jakt på vildhästar, tagit promenader i det fina vädret på stranden :D Ätit gott och bara njutit!

Sedan på söndagen så var det dags att gå upp tidigt i ottan för att bege sig mot startområdet. Jag sprang mitt första halv marathon lopp!!!! Sjukt nöjd! Hade hoppats på en bättre tid, men med tankt på att min knä började strula redan efter 4 miles, så ska jag nog inte klaga allt för mkt! Lyckade iaf springa hela rundan och komma i mål och få min fina medalj :D
Thersa stod vid mål-linjen och tjoade och hejade för fullt på mig! Underbart!

Efter målgång så var det bara att börja att plocka på sig all möjlig mat och dryck som man fick. hoppade dock över ölen, kände inte dirket att jag ville dricka öl efter att ha sprungit så mkt... Men det ar många andra som tyckte tvärtemot vad jag gjorde :P

Sen hade vi den roliga resan tillbaka hem igen. Theresa försökte ta kort på alla bomulls-fält som vi åkte förbi samtidigt som vi lyssnade på massa julmusik!

Väl hemma blev det middag och tårta och presentöppning!

Ska strax iväg på min massage som jag fick. Bli knådad i en timma idag känns absolut inte fel!


Fyr!


Jag och Theresa


Bilåkande på stranden!



Woho! I made it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0